You make a dead in any situation

Idag är jag på krigsstigen. Det beror på mens och på lärare som segar ihjäl sig och vägrar rätta mina prov och detta gör mig något galen och frustrerad. Vädret är dessutom mög to the mög. Sen läser jag detta och då blir jag ännu mer förbannad! Jag blir så satans lack på sånt, alltså ge fan i att ge er på oss kvinnor. Tre stycken dessutom? För det mesta är vi kvinnor inte lika starka fysiskt som vissa män är och att det dessutom rör sig om TRE JÄVLA MÄN! Ni är fanimej mögelresterna i containern hör ni det? Är ni så förbannat kåta så köp en barbara eller är det så att ni ligger sömnlösa för att er lem säger ifrån så hugg av den eller gå helt enkelt och ta död på er själva för ni är fan inte värda att ha plats på denna överbefolkade planet. Ni har INGEN jävla rätt att ta ut era sinnessjuka problem på andra. Jävla fanskap! Alltså när i heeeelvete ska folk börja vara schyssta mot varann?

Trots detta avslutar jag med..
Pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0