Some kind of freak


Sötaste hunden Maggie, onykter Nanne och onykter Johanna. Bakom
kameran står en onykter Nic. <3


Jag låter den här bilden sammanfatta min helg. En bild säger mer än tusen ord sägs det ju. Fredagen bestod av skratt och mys till sena natten, snarare morgonen. Yourtubeklipp och sånt. I lördags var jag och Nic bjudna hem till fina Johanna. Vi lagade en fantastisk middag och drack vin samt sjukt mycket drinkar. Hur jävla kul vi än hade det har jag börjat inse att jag bör tänka om lite när det gäller spriten för min del. Jag är inte 18 längre och min LCHF-diet gör att jag inte klarar lika mycket längre :(
I fredags skrev jag två prov. Jag gav mig fan på att jag skulle greja allt. Det kändes verkligen skitbra efter båda proven, var väl bland annat därför som jag kände att jag förtjänade lite helg haha. Nu jävlar väntar en skolvecka med galet mycket plugg. Jag fortsätter ha min positiva inställning så går det förhoppningsvis lika bra som det gjort. Jag är faktiskt jävligt nöjd med mina prestationer.

Nu jävlar blir det lite kaffe samt PLUGG ;)
Ha en underbart fin dag i solskenet folk och ta hand om varann.
På Onsdag kommer min lillebror hem från Kina! <3
Pussar och kärlek

Kommentarer
Postat av: Nic

Du är bäst!

2011-05-10 @ 10:00:44
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0