Shock me like an electric eel

Jag var så sjukt bestämd igår att jag fan inte skulle skubba eller försova mig, inte idag när det är så nära slutet (har dessutom två prov idag). Tvingade därför mamma väcka mig och helt enkelt dra mig ur sängen om jag vägrade vakna. Allt gick enligt planerna idag, steg upp, fixade frukost, badrummet osv osv.. läste sen på it's learning att läraren är sjuk. Jag vet inte vad jag ska tycka... det är skillnad på att börja 8 och 10.30. Sovmorgonen liksom... :( Nåja, jag ska inte grina. Jag är förvånansvät lugn idag..trots mina två prov. Kan nog bero på att jag verkligen gjort allt jag kunnat och att jag känner mig hyfsat säker. Jag tror fan till och med att jag är glad :s Kan bero på att det är fredag, fint väder. Gå och lägga sig igen någon timma känns inte lönt..skulle bara rubba mitt humör och mitt lugn känns det som. Jag passar på att fixa mig en kopp te.

TGIF säger vi. Ha en galet fin dag dudes och dudettes.
Pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0