Pretty please

Det blev en übervit helg för min del, precis vad jag behövde. Kändes skitbra. Helgen har varit asmysig med brud/eurovisionkväll, firat pappas födelsedag mm. Tack för denna fina helg alla fina <3

Jag är nog en av få svenskar som faktiskt diggar Alex Schulman. Jag har följt hans bloggar sedan flera år samt läst hans krönikor, böcker osv. Jag har följt han redan innan han gifte sig med Katrin Zytomierska (som jag också diggar). Med andra ord har jag nästan följt hans liv från det att han gifte sig med Katrin, skiljde sig med Katrin, träffade sin nuvarande fru Amanda Schulman och när dom fick sin dotter Charlie osv osv. Det har därför helt naturligt blivit så att jag även följer Amandas blogg. Hon är en kvinna jag beundrar, hon jobbar precis med det jag själv drömmer om att jobba med en vacker dag, hon ser bra ut, skriver oskyldigt om sina shoppingbravader, hon skriver om sitt liv som Alex fru samt sitt liv som mamma. Med andra ord en kvinna som lyckats göra karriär genom att kämpa sig fram och kombinera det hela med familjelivet. Jag kan ibland känna igen mig i det hon skriver (självklart inte mammalivet). Idag har hon tydligen fyllt år och i ett inlägg skriver hon om en present som hon fått av Alex och som haft en speciell betydelse för henne för den framkallat fina minnen. Jag älskar detta inlägg! Läs själva. Det är ett så jäkla fint och pushande inlägg. Man får sig en tankeställare, vi ska fan inte underskatta oss själva så jävla mycket och hitta fel i vårt utseende hela tiden. Vi är fan vackra allihop!

Med detta tackar jag för mig och hänvisar er återigen till Amanda Schulmans blogg.

Pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0