Keep on dancing

Älsklingar!
Detta kommer lite hastigt nu. Sitter i skolans datorsal och väntar på att få mitt slutbetyg. Fick för övrigt MVG på redovisningen om expressionismen :D

Såhär är det, jag ska jobba efter skolan och kanske inte hinner blogga ikväll. Rykten säger att jorden går under imorgon. Om fallet nu blir så, så vill jag bara säga att jag älskar familjen, vännerna, öl, kärlek. Ni som legat med mig kan dö i ro för jag har inte smittat er med något. Hoppas vi alla ses i en annan värld, där ska vi fan dricka bärs och dansa discodans och äta vit choklad. Om inget händer så hörs vi imorgon älsklingar.

Pussar och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Nic

Du är underbar och jag är så stolt över dig. Jag har en flaska rosé i kylen som vill avnjutas i en park idag med dig och mig.

2011-05-21 @ 13:05:26
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0