I gotta get with it

Hörni! Vi överlevde ;)
Jobbade i fredags och kom hem och däcka rätt tidigt. Började jobba tidigt på lördagen. Kom hem och finaste Nic ringde och sa att hon skulle bjuda ut mig. Vi hade satans trevligt. Vi åt sashimi, delade på en kanna frozen margarita och sedan tog vi oss till möllan där vi avnjöt några kalla krigare. Sedan joinade finaste Nathalie oss och även Lodan kände för att joina. Sjukt trevligt.

Idag bjuder dagen på plugg hela förmiddan. Ikväll ska jag till Ölcafeet med mina kollegor för att bjuda ut vår fina kollega Maria som ska sluta. Detta gör lite ont men sånt är livet antar jag. Kommer nog bli riktigt trevligt! Men som sagt, dagen bjuder till en början på plugg så därför tänkte jag sätta igång direkt. Vi hörs fina vänner.

Pussar och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Nic

VI SES SNART DIN BAJS.

2011-05-23 @ 15:52:44
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0