Drop the lime

Idag är Nanne en sleten kvinna. Först jobb 13-21.30 för att sedan komma hem och plugga. Nåja, snart är detta över. Imorgon ska jag och två andra kursare hålla en redovisning om expressionismen. Bara att lära mig uttala det var en sak i sig, när jag dessutom valde att rikta in mig på konstnären Vincent van Gogh så är jag även tvungen att nämna impressionismen, haha vi får se hur det artar sig imorgon. Imorgon är en viktig dag, blir lite betygssnack och jag ska fan komma hem glad imorgon har jag bestämt. Så är det bara. Efter skolan imorgon är det jobb till sena kvällen. Jag tackar och tar emot. Sinnessjukt att min diet får mig att känna mig så pigg och glad. Hade fasen aldrig orkat kämpa såhär mycket i slutet nu om det inte vore för detta. Vågen visar bra siffror och även mina skolresultat hähä!

Citronvatten är för övrigt något av det godaste som finns. Limevatten är inte heller så dumt

Godnatt vackert folk.
Pussar och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Nic

Ring mig efter skuuuuuulan!

2011-05-20 @ 11:25:05
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0