Dress you up

Då var det åter dags för lite prov, imorgon har jag sista provet i svenska sen är den kursen så gaaaaaaaaaalet finito hahaha! Saken är bara den att jag ska plugga till 3 inatt om så behövs, detta prov kan nämligen avgöra hela mitt slutbetyg. Jag tänker inte kämpa för ingenting kan jag lova. Humöret är trots alls bra så det ska nog gå ;)

Igår fick jag en kommentar som jag inte vet om jag ska tolka som diss eller komplimang. Jag påminner tydligen om Avril Lavigne. Vi ska tydligen ha samma stil o se rätt lika ut. Jag tog ju inte det så bra kan jag säga. Avril av alla liksom :(

Min galna bror lurade mig igår, haha riktigt fult! Det slår mig ibland att vi inte är friska någonstans alls i min familj. Vi blev som vi blev helt enkelt. Jag längtar till helgen. Då ska jag dricka brännvin med snygga tjejer och ha massa skoj. Det ni.

Nä nu väntar plugg. Hela modernismen närmare bestämt. Btw, vi har överlevt domedagen hörni! Gött va?

Pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0