Don't turn away

Torsdag är en sån dag man antingen har extrem ångest eller är sjukt pepp för att det snart är helg och allt det där. Jag är just nu varken eller, är liksom "normal" haha. Det känns rätt fint ibland. Efter en fin frukost bestående av fil och blåbär med en kopp te är jag nog rätt vaken ändå.

Igår kom min fina bror hem från Kina med fina presenter som bestod av asläcker väska med matchande plånbok och pennskrin, en ring med en N-tangent på, godis samt fin energi. Min bror sprider fin energi och han gör mig glad. Alla dessa presenter fick jag trots att jag sa att "jag inte behööööver någonting". Tack bästaste lillebror! <3

Hann med ett snabbt telefonsamtal med Nicsson idag, vi kom överens om att vi skulle ta en massa bilder när vi åker till Rhodos, massa bilder på stranden så som hoppbilder o sånt. Det är verkligen NU som jag längtar ihjäl mig..både Nic o jag tänker på det varje dag.

Nu ska jag försöka sysselsätta mig lite. Alltid bra ju.

Ta hand om varann hörrni.
Pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0