Dance tonight

Shit vilket soft liv jag har, om än lite stressigt för tillfället. Men jag har haft så jävla kul senaste veckorna med finaste vännerna. Vi har krökat, ätit god mat, tränat bikram yoga och softat för kung och fosterland. Shit vad njutbart.

Idag såg jag reprisen av Humorgalan som sändes på tv4 i syfte att skaffa fler faddrar till fattiga barn runt om i världen för Unicef. Vilken jävla fin grej alltså. Ögonen var inte det minsta torra kan jag lova. Barn är typ det finaste som finns och det gör ont i mig när jag ser hur vissa har det. Funderar starkt på att bli fadder. 100 spän i månaden, det kan väl vem som helst klara sig utan?

Idag insåg jag att jag om nästan två månader åker iväg på semester, fy satan vad jag behöver det. Kommer bli så näjs på Rhodos, right right Nicsson?

Min Barbie lillebror åkte till Kina igår. Återigen, han är bara en liten bebis..hur ska han klara sig där? Jag har en känsla av att brorsan kommer enda upp med en kinesiska. Ball det hade varit!

Nu ska jag snart in och ta en dusch och sedan nanna några timmar innan jag ska till skolan imorgon. Gött va?
Ta hand om varann, pussar och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Nic

Rhodos kommer bli awesome! Jag tänker fanimej på det varje dag!

2011-05-06 @ 16:42:23
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0