And the stars look very different today

Idag fredagen den trettone trycktes jag ner till den grad att jag kände smärta och bara väntade på att få prata ut om vad som hänt för min familj. Att skapa mål, stabilitet och framgång är ingenting man får gratis. Man måste kämpa för det, jag har kämpat för det. För mig tog det lång tid att acceptera mig själv men jag har nyligen lyckats komma till den nivån där jag tror på mig själv och insett att jag kan bara jag vill och att jag duger. Därför kan även den tunnaste nålen i högen göra hål i denna säck som består av mål, självsäkerhet, framgång och stabilitet. Att prata ut och gråta en aning hjälper. Tack världens finaste familj för att ni tror på mig. I min familj är vi inte bara familj utan även galet nära vänner. Jag älskar er loco familia. <3

Pussar och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Nic

Och vi älskar dig.

2011-05-15 @ 20:56:17
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0