No 1 swartskalle

Slit, blod, svett och tårar har gett resultat. Ok kanske inte blod men alla gånger jag gnällt om hur stressad och sliten jag känner mig har verkligen gett resultat. Jag har läst ett år på komvux och har i nästan alla ämnen fått toppbetyg. Jag är oerhört stolt över mina prestationer men även över hur jävla duktig jag är på att ha så fina människor i mitt liv som stöttat och trott på mig hela tin. Tack, jag älskar er mest av ALLT! Nu är det bara till att vänta till Juli och se hur det blir men jag är glad för att jag kommer kunna säga att jag gjort mitt bästa hur det än blir.
Har inte hunnit skriva så mycket på ett tag, varit en del i skolan nu innan alla betygssättingar osv. Har även haft fantastiska dagar och då menar jag helt fantastiska dagar med människor jag älskar. Är det inte helt sinnessjukt att jag i vuxen ålder fått en syrra? (Nic ofc)!
Nu har "sommarlovet" börjat för min del, helt fantastiskt. Jobb för full rulle står på schemat samt två veckors semester med syrran min.
Galet snygga var Jag, Nathalie, Nic och Mathilda i lördags
när vi var Vatos locos för någon sekund på vännernas inflyttningsfest. <3

Nu ska jag chilla satan resten av kvällen och njuta av min frihet :)
Imorgon väntar jobb.
Pussar och enormt mycket kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0