We want the world

Måndagen började helt ok, snoozade utav bara helvete innan jag drog till körskolan. Sedan inledde man även denna vecka med mens. Inte helt ok. Men jag hittade en hemsida här om dagen, där man får tamponger hemskickade HELT GRATIS. Yes, you heard me. Hur jäkla gött är inte det. Visst mens är naturligt o allt det där men fortfarande något jag inte bett om som plågar mig under en veckas tid och som jag dessutom får betala för. Sedan får även mina närstående stå ut med en surkärring i en hel vecka. Inte helt ok. Mensbrudar, klicka bara in er på http://www.tamponsforfree.se/Home.aspx och registrera. Awesome va? :) Nu ska jag strax bädda ner mig, imorgon har jag lektion tidigt som satan. Det skrämmer mig lite att om ingen är hemma eller min mobil ringer så kan jag utan tvekan sova till 17 snåret eller så. Imorgon däremot ska jag upp vid 7 någon gång. Inte helt ok.

Men nä, sängen nu som sagt. Vakna astidigt imorgon för EN TIMMES lektion. Men men, ska jag ha en lyckad framtid får jag väl kämpa och vakna tidigt helt enkelt. Haha btw, imorgon ska nic till varberg o knulla med bockstensmannen. Sjukt söta barn kommer dom få. Typ zombies med dreads hahahahhaha. <3

Piss in peace kära vänner. Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0