Party hard. Sex, drugs you know the rest.

Förlåt jag hade helt glömt bort det där med dagligt uppdaterande.
Igår vaknade jag och var alladeles sleten och hade bråttom in i duschen för att sedan ta mig till jobb o vara där till sena kvällen. Men nu kom jag precis ihåg att jag skulle blogga, tack vare Nic då som påminde mig om att jag har en blogg.

Fredagen var underbar, visserligen blev det ingen utgång för min del eftersom klockan blev alldeles för mycket och jag skulle trots allt jobba dagen efter. Jobbar man dessutom med vård- och barnomsorg är det kanske inte så lyckat o se ut som Nancy Spungen på jobb. Men det var en underbar kväll. Kvällen/Natten bestod av supergod middag som Nic hade gjort, vackra vänner som gör mig glad, litervis med alkohol och såklart vårt älskade DISCODANS även om det inte blev så supermycket av den produkten. Fick dessutom träffa Nathalie som jag inte träffat på nästan 22 år. Så glad jag blev! Hon var lika snygg som alltid.

På lördag är Nic och jag bjudna på 25årskalas hos vår vän och kollega Aldi. Vi tycker om henne skitmycket. Hon är cool och jugge. Vi ska alltså till Trelleborg för att fira henne och hon har bestämt sig för att ha ett tema, nämligen Black&White. Hon var noga med att poängtera att man absolut var tvungen och bära både black and white. Hon är jugge och säkert superfarlig därför är det bäst och göra som man blivit tillsagd. Nu gäller det alltså och hitta något och ha på sig. Vi får allt se vad det blir.

Imorgon ska jag köra brumbrum. Var ett tag sen. Jag tycker om o köra. Ska bädda ner mig nu och fortsätta läsa ut Welcome to the jungle som jag fick av Nic i julklapp. Fick asnice rocklektyr av henne i julklapp om ac/dc, guns n' roses, Johnny Cash, Red hot chili peppers och om Cornelis Vreeswijk. Den kvinnan känner mig ut o in och hon är min lillayster och min lilla dotter.

På tal om småsyskon tipsade brorsan mig om en ASBRA serie som jag började titta på idag. Boardwalk Empire heter den och handlar om maffian i Usa på 20-talet. Älskar kläderna, älskar maffian ÄLSKART! Min lillebror känner mig så väl även han trots att han bara är ett litet sött syskon.

Nu är det som sagt sängen tillsammans med bland annat Axl Rose. Det kommer bli hett, svettigt och vilt!

Piss in peace!

Kommentarer
Postat av: Nic

Jag är stolt över dig.

2011-01-24 @ 12:31:54
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0