I love the discodance

Jajaja long time no see, men så går det nämligen när man klippt sig, skaffat jobb och umgås med näjsa människor. Men nu har jag o Nic en deal på att blogga minst en gång per dag o det ska jag försöka hålla.

Julen var mysig som sig bör. Nyår var lovely. Början på det nya året har gått helt ok tycker vi.

Jag har som sagt jobbat som en jude. Har till och med överlevt och jobba natt TVÅ nätter. Detta är jävligt strong när man heter Nanne och är världens mest fega person. Hur som helst, 2010 avslutade jag verkligen med flaggan i topp och jag tycker vi fortsätter i den riktningen även 2011. Jag har dom mest underbara mål jag tänker uppnå och jag är lycklig skulle jag vilja säg.

Imorgon är det fredag o jag peppar. Har jobbat galet många helger i rad och har inte varit ute på aslänge. Imorgon ska ja ut med dom snyggaste vännerna jag har. Kvinnor som jag mer eller mindre andas för. Jag vet inte exakt vilka men flera av mina favoritpersoner iaf hahah. Nicole har infört ett nytt ord som vi (i alla fall hon o jag) verkligen hakat upp oss på, nämligen DISCODANS. Så vi har peppat för det där med Discodans hela veckan o imorgon är det dags. Imorgon blir det DISCODANS så det räcker och blir över. DISCODANS mina vänner, DISCODANS!


Lite i den stilen fast ännu mera DISCODANS

Nu ska jag sova för imorgon har jag skola nästan hela dagen sen ska jag hem och göra mig fin inför en en kväll/natt med finaste vännerna samt jävligt, jävligt mycket DISCODANS. DISCODANS!!!


Natti o fred.

Kommentarer
Postat av: Nic

DISCODANS PÅ DIG MED VA

2011-01-21 @ 13:51:27
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0