Three is a magic number

Jag fick ett mms på mina favoritbrudar igår.


Så fantastiskt fina!

Dom befinner sig nu i Stockholm efter att ha varit en sväng förbi Jämtland och sett renar och folk som åker spark. Jag saknar dom himla mycket. Tänk att vi tre är så jävla olika men ändå så lika. Vi utgör en helt fantastisk trio som jag bara älskar. Vi har Mimmi, den yngsta av oss men kanske den även den äldsta i sinnet. Vintagebruden, en kopia av Coco Chanel som inte vet hur man gör när man ska va tyst. Blandar världens goaste drinkar och lagar mat utan dess like. Hon ser ut som Monica Lewinski och jag gillar det. Tänk att jag träffade denna kvinna för nästan ett år sen och trodde hon var en idiot och nu ser jag henne som en så otroligt nära vän. Det är som att jag känt dig hur länge som helst. Jag tror inte riktigt du förstår hur mycket jag tycker om dig!
Vi har Nicole, ja vad ska man säga. Kvinnan som ska va gudmor åt mina barn. Bästa vännen och min soul, ink sistah. Hippien som rör sig så fort hon hör musik. Kör bil med stil oavsett väder, fysiskt tillstånd och musik i stereon. Det var hon som lärde mig göra Pasta pesto och som introducerade Kapten Röd för mig. Jag har henne och tacka för jävligt mycket. Sistah fåevah!
Och sen har vi då Nanne, jag haha. Den korta blatten som ni älskar trots sångrösten. Den flummiga som älskar o baka men alltid misslyckas. Rockabilly/rockbruden som älskar det mesta och lever lite efter mañanamottot.

Jag vet inte riktigt vad vi gör om tio år men jag hoppas och jag är nästan säker på att vi har varandra. Jag älskar oss alla en och en men framförallt älskar jag oss tre tillsammans.

Ni är guld och plastörhängen! Jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0