The true colors

Förlåt igår var jag seg och död så vi börjar idag:
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1.
Jag älskar att baka och finner det sjukt avkopplande
2. Min första karatefylla ägde rum på ett släktkalas där mina föräldrar närvarade. Jag var 14 år.
3. Trots att jag dansar till dubstep och klär mig i små partyklänningar är jag en rocktjej innerst inne och lyssnar för det mesta på gammal hårdrock. Mycket tack vare min storebror som introducerade rocken för mig för mååååånga år sen.
4. Jag är matgalen och äter ibland lite väl ofta och mycket
5. Jag är ett stort Tim Burton fan och kan ibland börja gråta när jag beskriver hur mycket jag uppskattar hans konst.
6. Jag älskar gammal fransk litteratur från naturalismen bl.a och ett av mina favoritverk är Thérèse Raquin av Émile Zola
7. Jag sover med tänd lampa eftersom jag är universums fegaste person
8. Jag anser inte att människor är mer värda än andra varelser, pga detta är jag vegetarian
9. Jag har räknat och kommit fram till att jag sammanlagt äger ca 40 skor
10. Jag är jäääävligt grym på teater!
Så! Hoppas detta var till glädje, vi fortsätter imorgon :)

Piss in peace och stor puss till Mimmi och Nic som just nu är på väg till Krokum i Jämtland. Jag kanske aldrig mer får se dom, så pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0