You're good


Världens finaste ankare och i bakgrunden förbannat god öl

Sovmorgon är förjävla schysst. Men snart ska man ta sig till skolan och kicka ass som vanligt. Ledigheten var nice men man ska fan inte göra det till en vana kanske. Jag åt fil till frukost idag och fick aningen ont i magen men det börjar bli bättre nu. Nuuuuu är frågan..vad ska jag ha på mig idag? Vädret verkar underbart även idag. Strumpbyxor och kjol/klänning tror jag det blir. Jag gjorde ett sånt där ketosticksprov igår och det visade sig att min kropp är i stadiet där den förbränner fett, jag blev väldigt glad när jag såg resultatet. Jag ska gå med magtröjor hela sommaren, om vädret tillåter. Annars gör jag åtminstone det under hela min vistelse på Rhodos. Jag vill för övrigt bara åka iväg nu. 

SUNKORAMA

Nu ska jag börja göra mig redo för school fastän jag är 2 coool.

Ha en äckligt nice dag so long.
Pussar och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0