Make love

Miranda Kerr och Orlando Bloom är två snygga människor som tillsammans knullade fram en liten bebbe. Sånt är alltid kul tycker jag. Jag läser att Miranda lägger ut en bild på sig o sonen på hennes blogg, på bilden ammar hon den lille. Responsen hon får är nog inte vad hon förväntat sig, vissa menar på att hon endast ser det som en anledning till att få visa brösten. Jag anser själv att bilden är väldigt vacker, en mamma som ammar sin bebis..den utstrålar så mycket kärlek och glädje på något sätt och den känns väldigt konstnärlig, jag ser iaf ett visst djup. Vad är det "porriga" liksom? Hon är ju liksom redan modell för Victorias Secret så jag tror inte hon har det behovet, rätt sorligt med sådan respons. Artikeln hittar ni här. Jag tycker som sagt bara det är vackert, tradigt med sådana reaktioner. Folk är så trångsynta och fyrkantiga. Le lite mer för satiken!

Pussar och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0