Get some

Shit alltså..happy times va. Vädret har varit enormt fint senaste två veckorna att jag inte haft tid för bloggande o sånt. Jag har till och med fått sommarfräknar. Under tiden jag skolkat från bloggandet har jag: umgåtts med finaste vännerna, sett Hoffmaestro (vilken jävla upplevelse), druckit väldigt mycket alkohol, ätit massa, lyssnat på sjukt bra musik, jobbat, varit ute i solen och till och med fått lite färg, gått upp i vikt o spräckt jeans, börjat på Bikram yoga, börjat med LCHF, festat, varit duktig i skolan, skrattat, sovit för lite och ja.. allt sånt som gör att man inte har tid och blogga. Men jag ska trots allt detta försöka förbättra mig.

Nicole och jag har för övrigt insett att vi börjat bli jävligt vuxna..jag kan inte påstå att vi är lillgamla utan snarare att vi befinner oss där vi bör vara.

Nu ska kärringen sova, nattcremen är insmord och ögonlocken är börjar omvandlas till bly.
Pussar och kärlek

Kommentarer
Postat av: Nic

<3

2011-04-27 @ 10:16:41
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0