Cause you only live once

Nä för idag är ingen vanlig dag för det är Nickes födelsedag. Min bästaste kompis fyller 20 idag! Nu kan hon köpa sin egen sprit, vi kan till och med shoppa tillsammans på bolaget. Jag har iofs henne att tacka för mina starka muskler jag fått varje gång jag varit på bolaget och kundkorgarna nästan gått sönder. Nu blir det inte mer bodybuilding på bolaget.

Du är min bästa vän och jag vill tacka dig för så himla mycket...
Tack för alla gånger jag fått gnälla över min mensvärk och du snällt klarat av det.
Tack för alla gånger vi kört i fiestan och lyssnat på massa bra musik på högsta volym
Tack för vår nära döden upplevelse på Rhodos som fick mig att känna mig som en actionstjärna
Tack för alla gånger vi förtärt alkohol som att den skulle upphöra
Tack för alla gånger vi dansat oss 10 kg lättare och svettats som karlar
Tack för alla gånger vi köpt fyllekäk och pratat hål i varandras huvuden om hur jävla gott det är med mat
Tack för alla resor vi gjort, det finns ingen jag hellre reser med. Fler skall det bli!
Tack för alla tårar du torkat bort när jag befunnit mig på havets mögliga botten
Tack för alla gånger du lyssnat på mig när jag velat prata
Tack för Christian Dior läppstiftet
Tack för alla gånger vi köpt skor tillsammans
Tack för alla droppar röttvin vi förtärt och lekt filosofer
Tack för att du har sån fin rumpa som jag får titta på
Tack för att du gett mig en extrafamilj
Tack för att du tycker om min familj
Tack för att du är tjej och delar mitt matintresse
Tack för att du introducerat mig till massa fina människor
Tack för att du lärt mig göra pesto
Tack för att jag fick dränka dig på Rhodos
Tack för att du åkte Balder med mig
Tack för att du är så störd i huvudet så jag nästan känner mig stabil
Tack för att du är den du är..jag kan egentligen hålla på en hel dag. Du är unik och fullkomligt underbar och den finaste vännen jag har. Allt vi hunnit med tillsammans är bara en början. Jag vet att vi har så galet mycket att se fram emot. Stort grattis till dig Nicke Wibarj. You're fuckin gold man och jag älskar dig.

Louis, I think this is the beginning...of a beautiful...FRIENDSHIP!


Sötfan!

Ikväll ska Jag, Nic och Mimmi till Volym och äta finmiddag och fira världens bästa Nic!

Pussar och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0