Dig deep, dig deeper

Hej och välkomna till sveriges minst lästa blogg. Det är med stolthet jag välkomnar er till sveriges minst lästa blogg. Jag får naturligtvis skylla mig själv med tanke på den mycket slarviga uppdateringen. Så blir det ibland.

Idag var jag på stan med Nic. Först mötte jag henne hos världens bästa tattuerare Mina eftersom Nic skulle göra klart sin ryggadd. Assnyggt resultat alltså! Mina är bäst så enkelt är det. Jag är för övrigt också nygaddad sedan två veckor. Jag sa ju att jag och Nic hade feta planer den 4/9, och precis så var det. Vi skaffade oss ett varsit ankare. Hur jävla läckert som helst, jag verkligen älskar det. Jag har nu utan tvekan sveriges sexigaste högerarm. Nåväl, efter några timmar i Minas skitmysiga studio och allt burrrrrrljud och doft av helosan var det dax för oss att få i oss lite föda på Thai thai. Sedan köpte nic lite helosansalva på apoteket. Vi tog sedan bussen till davidhall. Vi hade fullt upp med vårt sextalk att vi höll på att missa vår hållplats, skitkul. På davidhall gick vi in på Meloa för att köpa födelsedagspresent till världens bästa Suss som fyller år. Tyvärr kan jag inte vara med på hennes fest imorgon eftersom jag är working class hero hela helgen. Vidare promenerade vi och vi fick en varsin Dr pepper som delades ut på stan, sen vidare mot Gustav för att prata lite med miljöpartister och pusha dem lite såhär inför valet. Efteråt gick vi in på Åhlens och impulsköpte lite grejer, Nic en galet söt klänning och jag en kjol som jag ska lämna tillbaka eftersom jag hemma insåg att den var alldeles för stor tyvärr. För övrigt är det slutshoppat för mig den här månaden. Har bara under den här månaden fått mig en hel garderob. Nic och jag skiljdes åt på centrale, jag fortsatte mot värnhem för att avnjuta middag med mina päron, mycket mysigt. Sedan blev det idol och godis. Strax är det läggdags eftersom jag börjar 7 imorgon. Matlådan är fixad och väckarklockan är timad.

Bror är just nu i LA och njuter den jäveln. Han har fått se jaws ytterligare en gång. Lucky bastard. Saknar han lite faktiskt.

Nä, nu är ta mig fan ögonlocken tunga. Natti folks.
Piss in peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0