Poison my sight while you kiss me goodnight

Det har funnits perioder då jag sagt att jag ska flytta från Skåne så fort tillfället ges för att jag inte vill bo kvar här. När jag sagt detta har jag innerst inne inte mått så bra. Klart det skulle vara skönt att flytta härifrån och va lite mer självständig någonstans där man inte känner någon. Men jag har nu insett att jag fan inte kommer lämna Malmö dom närmsta åren, här ska jag plugga. Nästa höst ska jag söka in till någon schysst utbildning och njuta av vardagen till max. Seriöst, jag älskar Malmö och har egentligen alltid gjort. Det finns ingenting som inte lockar mig här, jag har världens underbaraste familj här och där inkluderas min lille(storebror) som dessutom är en av mina bästa vänner. Jag har världens finaste vänner här som betyder världen för mig. Jag stannar i Malmö och just nu finns det INGET som får mig att lämna denna underbara stad som förgyller mitt liv. Dessutom bor världens bästa Nic där, hon är också det bästa jag vet.


Yääää


I Malmö har jag världens snygaste bästisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0