It ain't Coca cola, it's rice

Min lille(store)bror befinner sig i Kina just nu, han är där på tjänsteresa. Han är så duktig på sitt jobb så dom vågar skicka iväg han till när och fjärran liksom. Visst är han grym? När han kom hem från US and the A hann jag knappt träffa han för jag jobbade mycket och även han såklart, sen rätt som det var skulle han iväg och äta vårrullar och soya. Men imorgon kommer han  tillbaks till Svearike och jag är jätteglad! Jag har saknat min lille(store)bror. Han är cool och brukar ha coola T-shirts på sig. Han tycker inte om ärtor men han gillar grillat kött och han gillar pingvinpastiller. Han är den smartaste människan jag känner det finns nog INGEN stora(lilla)syster i världen som är så stolt över sin bror som jag är. Jag har saknat kiddo jättemycket.

Bilden på oss är inte så ny och inte så superstabil kanske, men varför ska man egentligen va stabil?


Syskonen coolsson snyggsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0