I'm a fake

Helgen var underbar. Jag tänker sammanfatta helgen med några sköna citat från helgen.


I ljungbyhed pillar Nic och jag i våra necessärer:
Nic: Mina bomullstussar är ekologiska!
Nanne: Jaha? När jag köpte mina bomullstussar så gick pengarna till bröstcancerfonden!

I väntan på efterrätten i restaurangen:
Nic: Vafan är parfait egentligen?
Nanne: Men det är liksom..hur ska jag förklara..glass som är väldigt frusen typ..
Nic: Jaha, för vanlig glass är inte alls frusen eller?

Lille(storebror) kommenterar min outfit:
Bror: ...Vafan är det för jävla kommunistklänning du har? hahahahha mamma titta nannes kommunistklänning!!
Mamme: haha jaaa när du väl säger det hahah, fast du är jättesöt i den Nanne.
Nanne: "hahahaha"
Några minuter senare
Bror: What's up Mao?


Mycket trevlig helg som sagt.
Piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0