Fuck me pumps

Jag älskar skor över allt annat. Jag är kåt på skor, riktigt kåt på skor. Det finns absolut inget vackrare än skor. Det är en pirrande känsla i kroppen man får när man ska köpa skor, när man står i kassan och ska betala och insett att dessa under ska bli ens egna. Det är som när man ska debutera och man känner en glädje men ändå är nervös och det pirrar så härligt i kroppen.

Jag vill ha oralsex med skor, jag vill ha analsex med skor, jag vill ha wetsex med skor, jag vill ha bondagesex med skor..herregud jag vill bli knullad till döds av alla underbara jävla skor som någonsin skapats i denna planet. Fula skor är dock det mest avtändande som finns.

Alltså dra åt helvete..JAAAAAG ÄLSKAR SKOR!! Tills döden skiljer oss åt, amen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0