Different heartbeats

Torsdagen den 14 oktober 2010 börjar lida mot sitt slut. Dagen har bestått av mycket plugg eftersom jag har prov imorgon. Känns väl rätt OK om jag får lov och säga det.

Efter skolan åker jag och Nic till Ljungbyhed av alla ställen haha, när jag fyllde år fick jag en övernattning på ett gästgiveri av Nic. Så Ljungbyhed blev det. Kommer bli riktigt kul faktiskt.

Sen på lördag ska vi ha "afterwork" med kollegorna, vi kommer inte jobba samma dag men detta har planerats sen i somras och det var inte förrän nu som det blev av. Tanken är att vi först ska ta några öl på Nyhavn och sedan fortsätta vidare och skaka lite.

Ser fram emot helgen, känner på mig att det kommer bli riktigt trevligt.

Återkommer efter helgen med händelser o skvallet, på after works vet man ju aldrig vad som händer haha.

Ha en nice helg och piss in peace.


Snart räknar vi ner till nyår, lääängtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0