These boots

Detta är en bra torsdag, en riktigt jävla bra sådan.
Jag har skickat in ett arbete och är skitnöjd, älskar känslan av att ha avslutat ett större arbete, läst igenom det och man känner att man är skitnöjd. Och när man sen mailar läraren..samma sekund som man klickar på "skicka" knappen..känslan man får i kroppen just denna tiondelssekund är bäst! :D

Jag har beställt mina drömskor. Det är adidas snowjoggers. Dom är så fula att dom är ascoola. Nic köpte ett par förra året och jg blev galet förälskad. Denna vinter skulle jag bara ha ett par sådana! Har i år letat efter dem ÖÖÖÖÖÖÖVERALLT utan o hitta. Gav till slut upp och sen visade det sig att endast en svensk hemsida sålde dom. Utan en tvekan beställdes dessa fulsnygga ting. Här ska ni få se hetsakerna:


Jag ska gifta mig och skaffa barn med dessa skor <3

Sleep tight o så.
Peace och kram!



Kommentarer
Postat av: Nic

Får jag bli gudmor åt dina skor?

2010-11-27 @ 17:23:07
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0