Powertrip

Kom precis hem från en skitmysig middag hos Nic. Hennes moster Cilla som vi bodde hos i Rhodos i somras har bestigit Kilimanjaro, så sjukt imponerande. Mycket mysig kväll där vi fick se bilder o allt. Jag har varit ledig idag, riktigt skönt. Skönt med en lugn fredag, jag behövde nog det.

Nästa lördag ska min älskade ögonsten till lille(store)bror till Kina, tredje gången detta året. Jag är egentligen sjukt stolt över denna varelse. Det krävs förtroende o allt men tydligen var chefen riktigt nöjd efter hans senaste insatser i Kina så det blir att han åker dit en tredje gång detta året. Jag kan inte säga annat än att jag är stolt, vem skulle liksom inte va stolt över sin lillebror?

Underbart är kort, därför avrundar jag denna fredag med en dusch och sedan blir det sängdags. Imorgon jobbar jag 7-17. Så länge jag har jobb är jag glad och jag klagar absolut inte.


Fin sommarkväll med nathalie och uppblåsbar gura

Godnatt o hela kitet.

Piss in peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0