Buffalo blues

Blev en väldigt lugn o mysig första advent. Glögg o adventsfika med familjen och senare blev det även lite ostbricka, lugnt och mysigt. Jag tror detta är första gången jag ser snö redan på första advent så länge jag bott i skåne. Jag tycker det är rätt mysigt! Hoppas Anna Zetocha o jag lyckas klämma in en dejt för julbak, har sett så sjukt många härliga recept på julgodis och jag är svag för sånt och Anna och jag är duktiga!

Jag suktar och drömmer om mina skor, jag vill ha hem dom nu! Kanske imorgon..kanske!

Jag hoppas ni alla får en mysig första advent och att ni tar hand om varandra, för som Di Leva säger så har vi faktiskt bara varandra.

Peace och kram!

Kommentarer
Postat av: Nic

Åh, jag bara längtar tills på söndag när den stora stressan har passerat och jag kan hänga med mina fina flickor. Jag vill baka jul med er och köpa fina klapp jul.

2010-11-29 @ 22:45:06
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0