Pretty so

I onsdags ville jag egentligen till KB för att se flummhuvet Eek-a-mouse som var på sveabesök och förgyllde med sin närvaro. MEN,jag var väldigt förkyld och skulle jobba dagen efter och jag är ju lite smådesperat och vill verkligen ta vara på dom timmarna jag får på jobbet. Så alternativet var ju att stanna hemma och vila ut för att orka jobba dagen efter. Dessutom skulle han inte börja spela förrän vid 23 och det innebär att han antagligen inte kom ut på scen innan 01. Jag var lite småbitter.

Min lille(store)bror skulle också dit och se han med sina dudies. Eftersom han är världens sötaste lilla bebisbror ville han inte att jag skulle vara allt för besviken. Så vad gjorde han? Jo han spelade in Ganja smuggling till mig och skickade som mms för att föra mig lite glad. Hhahahha men saken var den att han antagligen var så dragen att han glömt sätta på ljud eller nåt, för jag gick nämligen ett inspelningsmms UTAN ljud hahahahahha!! Men bara det gjorde mig glad. Att han mitt i all fylla och damp på KB tänkte på mig och ville göra mig glad. Efter några tjog öl säkert, så tänkte han fortfarande på mig. Han tänkte liksom, "syrran hade velat va här, nu ska jag göra henne liiiite glad så hon inte bölar". Hur söt är inte min lille(store)bror egentligen?

Tänk att ett tomt mms kan göra en så glad, jag kommer alltid spara det.

Love you bro! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0