Oncoming car went out of control

Okäääy haha vart ska jag börja... i lördags blev det lite scary. Jag skulle in till Malmö och se Alice i underlandet som jag så länge längtat efter att få se. Tim Burton är en av mina idoler. Jag skulle se filmen med Nicke, Nickes mamma Kat och Nickes moster Cilla. Min bror är ju världens sötaste och erbjuder mig skjuts eftersom jag kände mig stressad och lite whynig. På väg in till Malmö är jag och lille(store)bror på gott humör tack vare vårsol och lördagsfeeling. Vi lyssnar på rockklassiker och sjunger och rockar för allt vi är värda. Sen händer det haha. Vi kör och såklart när det är grönt och rätt hastighet. Det gör däremot inte en taxidude som pratar i mobil och inte ser oss köra så ja, vi krockar. Det blir helt svart i någon sekund. Krocken lät nåt så in i helvete och jag är bara beredd på att känna smärta någonstans och få massa glas över mig. Men nada. Jag vågar inte titta på bror, istället hör jag han säga SHIT, är allt ok med dig? Hur gick det? Då vet jag att min bebisbror är ok. Jag fick en chock och skrek åt föraren och svor och etc etc. Tack och lov är vi helskinnade, bilen däremot haha. Materiella ting går att ersätta. Men min bebisbror går inte o ersätta. Sjukt dramatisk stund hahaha.

Det slutade med bio, fest, öl och bra musik.

Slutet gott, allting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0