Mood indigo

Jag fullkomligt älskar fredagar. Idag ÄR det fredag. Nicole hade lunchpaus i tre timmar så hon kom hit och lunchade med moi och förgyllde min tillvaro som vanligt. It was nice liksåååm. Mamma tycker Nicole är jättesöt och hon tycker att Nicke påminner om flickorna man ser på såna gamla bokmärken med klassiska motiv (som mami älskar). Det stämmer fast Nicke är lite coolare än så faktiskt.

Sen har jag fått höra om min fina lille(store)brors ölbravader och skrattat. Han är så liten o söt, han ska liksom inte kröka. Han är ju bara bebis liksom.

Mitt rum är nystädat och doftar frääääscht. Tvättar kläder och sängkläder och känner mig sjukt pepp. Kan vara våren. Hopp om livet helt enkelt! hhahah. När Nicke slutat jobb så ska hon hämta upp mig sen ska vi hem till henne och kanske glo nån rulle eller kanske bara slappa och dega o va allmänt söta som vi brukar.

Jag lyssnar på Nina Simone just nu, vilken kvinna!

Piss in peace och fridens. Fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0