In the sunshine

Stackars bebisbror som slår huvet och svimmar idag. Han är så känslig min bebisbror. Han måste ju vara försiktig, han är ju liksom bara bebis så han fattar ju ingenting. <3

Idag tar fina vänner studenten. Vi har tur med vädret, När Mediegymnasiet har sina utsparkar så brukar det bara va fint väder. Det är så sinnes att det gått tre hela jävla år sen jag själv sprang ut, full och lycklig och visste inte alls vad som väntade mig hahaha. Det är egentligen bara synd om studenterna. Lyckan försvinner så snabbt hahah. Nä nu ska jag inte va sån. Idag ska vi fira Milla och Knegg ordentligt!

Hyfsat tidigt imorgon far jag och Nicke, kvinnan i mitt liv till Göteborg.Vi ska hälsa på Nathalie, besöka picknickfestivalen och givetvis Liseberg. Min tanke är att tvinga med Nicole till ALLA åk. Även dom hon är livrädd för hahaha. Är alltså borta mellan 5-8 Juni. Kommer bli awesome!

Bilder KANSKE utlovas om vi kommer ihåg o fota. Så länge får fölket ha en fortsatt trevlig dag i det fina och njuta så länge det bara går!

So long! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0