Make you notice

Idag kände jag mig sjukt vuxen då jag åkte iväg till Ikea med Nicole. Jag köpte lite smågrejer och vi käkade lunch där. Sen åkte vi in till Forex och växlade pengar osv. Vi körde även in till Lund eftersom Nicke skulle vattna Mimmis blommor. Vi hade asball idag, vuxenpoäng åt oss!

Jag ska för övrigt börja plugga på Komvux till hösten, har sökt till en del intressanta kurser som jag ser fram emot. Har därför börjat checka in lite kurslitteratur. Idag åkte jag in till Kornheddinge som ligger mitt ute i ingenstans, träffade en tjej där som sålde lite gammal kurslitteratur som jag kommer behöva nu till hösten. Min fina bror skjutsade mig dit eftersom tjejen bodde mitt ute på landet där bussarna aldrig syns typ. Tjejen pratade på som fan som att hon känt mig hela livet. Men mycket trevlig iaf.
På vägen tillbaka:

Bror: Klart som fan hon snackar så mycket, om hon bor där hon bor har hon väl säkert inte fått prata med en människa på minst två månader.
Nanne: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Bror: Hon säljer säkert saker på blocket bara för att hon ska få chansen o prata med någon.
Nanne: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAH

Du är för jävla bra du brorsan.

Nu ska jag läsa lite och sedan försöka sova.

Piss in peace, peace och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0