Tarzan used to turn me on

Idag blev jag skolflicka igen. Lund som gäller ett tag framöver. Kursen verkar rätt kul faktiskt.

Idag var det bara upprop men jag blev inte uppropad :( Studievägledaren skulle kika på det sa hon men det skulle tydligen inte vara några problem. Vi får väl hoppas!

Efter uppropet där jag inte blev uppropad åkte jag in till Malmö, hem till Nicole. Klockan var typ bara 10 nånting så vi bakade scones som vi åt till frulle. Självklart ingick kaffe, gott sådant! Efter att vi avnjutit denna lyxiga frukost bläddrade vi i Nickes gamla fotokataloger och skrattade åt bekanta och lite åt Nickes kläder på vissa foton. Efter det åkte vi in till stan och gick in i affärer sedan drog vi till möllan och fika sedan till konsthallen och flumma runt lite. Underbar dag med underbar person. What else?

Snart ska jag in och duscha och antagligen gå och sussa sen. Jag vill ha helg :(

Sussa fint bastardos.

Piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0