Riot in everyone

Imorgon känner jag för att gifta mig, någon frivillig som ställer upp? Skilsmässa kan vi ordna redan dagen efter. Jag vill bara käka tårta, sexa o ha lite partaj liksom. Såå..någon frivillig? Jag har bara några krav..inge jävla vegasgrej, vegas är rätt så 2005 nu. Mitt andra krav är, ingen barnrumpa på 17 bast..jag vill gifta mig o bli tillfredställd, inte sitta barnvakt. För övrigt är alla sjukt grova o skamliga förslag välkomna..ju skamligare desto bättre. Frivillig..nån? 



Kommentarer
Postat av: Nic

Jag är frivillig, men jag är kanske inte det bästa alternativet. Frånskild efter 13 år, hann gifta mig med en fakenorrlänning däremellan som jag inte träffat sedan bröllopet och dessutom så är jag nästan 17 år. Fast jag är 18. Snart 19 till och med. Fast jag tror att jag ska fylla 20.

2010-02-01 @ 17:05:35
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0