Det där nya som skulle vara så bra

Ja jag snackar ju såklart om Avatar. Vad skulle jag annars prata om? Jag hör "Avatar" varje dag klickar man sig fram på här på internet så råkar man se den där blåa bruden från just Avatar. Avatar hit och Avatar dit. Nu är det nog! Imorgon ska jag ta med Nicke, kvinnan i mitt liv för att se den förbannade Avatar. SF royal till och med, längst upp i mitten, 3D... ska man se filmen får man liksom lyxa till det. Den är ju tydligen så bäst! Man känner sig nästan lite dömd om man blir tillfrågad om man sett filmen och sen inte sett den. Men däremot är det ingen som bryr sig om jag skänkt en slant till barnen i olycksdrabbade Haiti. Men Avatar är ju asviktig liksom.

Det var min kära lille(store)bror som frågade mig igår med en sjukt irriterad ton.."men har du inte sett den än?" det var som att han frågade "Men har du inte gjort läxan än?" Med skuldkänslor tittade jag ner på golvet o sa mycket tyst och blygt "neee, jag har ju inte det... :(" Sekunder efteråt smsade jag nicke som gärna ville se filmen hahahah.

Nu hoppas vi bara att den är bra också... annars kommer jag kräkas blå färg resten av mitt liv.


Jag försökte se lite avatarig ut. Det gick lite sådär.

Nu ska jag sova. Recension utlovas!

Piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0