Breathe, breathe in the air

Förlåt jag vet att jag lovat en recension. Jag orkar tyvärr inte skriva någon recension nu för jag är verkligen helt borta just nu. Men Avatar, tja vad ska man säga? Jag hade helt fel uppfattning om filmen. Avatar var riktigt bra och jag finner egentligen inga ord. Jag vill bo där, jag vill till Pandora! Jag och Nicole satt mest och snyftade i kör, det brukar vi göra när vi är på bio. Det har blivit så. Baby sjuktsade mig hem sen och vi satt mest tysta hela vägen.... vi kunde inte säga så mycket helt enkelt.

Min lilla Nicke fick åka in till akuten för några dagar sen för att hon inte kunde andas. Jag tyckte riktigt synd om henne. På fredagskvällen smsade hon och bad mig komma över till ön och glo rulle. Självklart blev det så. Hon kom och hämta mig, så fin som hon är. Vi drog först till Coop forum för vi hade fått reda på att godiset kostade 4.90 denna vecka så vi köpte typ ett kilo var. Desstuom köpte jag ekologiska tamponger. Sjuka bra grej! Sen körde vi vidare i snön, till Hemmakväll och hyrde filmer. Medan vi krängde några kilo godis var såg vi Coco Chanel filmen. Det var en sån där film som jag och Nicke bara måste se tillsammans. Mycket fin film. Franska is the shit! Helmysig kväll helt enkelt. Sen fick jag skjuts hem av min lille(store)bror.
Sen blev det mest slappande under denna helg samt lite problem med bihålorna. Som vanligt.

Nu ska jag dricka en kopp te och sedan ta en varm dusch. Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag längtar inte.

Vi höres!

Nicole andas igen, jag är glad. <3

Piss in peace!

Kommentarer
Postat av: Nic

Jag älskar dig vännen. Jag är så glad att jag har dig. Du gör mig så lycklig.

2010-01-31 @ 23:15:28
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0