Back to bed

Något som jag tycker är himla bra att man numera kan köpa en del produkter i helt vanliga matbutiker, jag pratar om produkter som tidigare endast såldes på apoteket.  Exempel på detta är då värktabletter, ägglossningstest, graviditetstest och liknande. Det är ju skitbra med tanke på att man då kan vara ganska diskret. Köper jag till exempel ett ägglossningstest så jag kan jag ha det nära brödet och hushållsrullarna så det liksom inte syns så mycket när jag ska betala och sedan ta den allra största coop forum kassen som finns (HAHA).

Här om dagen var jag inne på coop forum och hade handlat lite, ställde mig i kassakön för att betala of course. Framför mig står ett par, en man och en kvinna~30 år. Med sig har dom sin lilla unge som ligger i barnvagnen och sussar gott. Ungen är max ett år. Med andra ord, hyfsat nyblivna föräldrar. Kvinnan ser lite nervös ut och tittar bak hela tiden för att försäkra sig om något. Till slut tittar jag på deras varor och ser att hon tar upp ett graviditetstest. Hon ser som sagt mycket nervös och desperat ut. Hon verkar inte glad över detta antagande att hon då skulle va gravid. Jag tycker det hela är rätt kul. Hennes kille ser ut som en toffel som försöker lugna ner henne och liksom "trösta" henne. Jag blir till slut så nyfiken att jag måste spana in kvinnans mage. Hon blänger lite småsurt på mig och jag flinar för jag tycker det hela är sjukt kul och löjligt. När paret betalat sina varor packar dom sedan då in graviditetstestet samt några avocados i den allra största papperskassen som coop forum har att erbjuda (HAHA).
Det var lite kvarteret skatan fast på riktigt. Helt klart min humor. Vad mer kan man önska? Coop forum ska fan bli mitt nya place. Det händer så mycket kul där.

Nu ska jag sova och imorgon är det school.

Nästa ska jag börja på Bikram yoga. Det blir nice.

Sussa fint och blir ni uttråkade finns coop forum!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0