And 5 other cliches

Långt uppehåll jag vet men det ska du för övrigt fullständigt ta och skita i.

Jag skulle egentligen vaknat 9 men det blev 8.15 istället. Sinnes. Fördriver tiden med att lyssna lite på Babyshambles  innan jag börjar göra mig i ordning för schoooool.

2009 var faktiskt ett inte helt trevligt år måste jag säga. Jag hoppas helt enkelt mer på 2010. Blir för övrigt 22 i år, men det är lugnt för jag är Forever young men Big in Japan (LÅL)!

Nyår var för övrigt riktigt och då menar jag riktigt nice. Mycket tack vara Nicke. Vi hade så kul med alla förberedelser och allt. Tack för ett lovely avslut på sketna 2009 darlos! <3

Nä nu ska jag göra någonting åt mitt liv, börjar med ett morgonbad.

Ska nog bli lite mer aktiv här också. Deal!
Ha en näjs dag så länge dudies!

Piss in peace! 


Finfina drinkar och wunderbart sällskap=Lyckat nyårsfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0