We meet again

Jag måste faktiskt få säga att min lille(store)bror är sötare och bättre än din!
I denna eviga vinter är det jävligt surt att ta sig in till Lund när tågen inte går som dom ska eller när klockan är 7 på morgonen är det inte så frestande. Därför brukar vi samåka ibland eftersom bror jobbar i Lund. Oftast släpper han inte av mig precis vid skolan (språk- och litteraturcentrum även kallat sol) utan ett par hundra meter från sol, vid kukatornet närmare bestämt. Annars blir det en omväg för bror. Här om dan tjatade jag på att få skjuts till Sol.

Nanne: Snälla kan du inte släppa av mig vid sol?
Bror: Nä det blir en omväg, det är bara några meter för dig och gå. Det fixar du.
Nanne: Men seriöst, jag har en tjej i min klass som alltid får skjuts till skolan och dom släpper alltid av henne precis vid ingången typ, varje jävla morgon!
Bror: Jaha..?
Nanne: Ja.. och hon har alltid kjol på sig och är sjukt spinkig och ful.
Bror: Nä Nanne, jag släpper av dig vid kukatornet.
Nanne: (mummlar surt för mig själv)

När vi närmar oss kukatornet ser jag den fula spinkiga kursaren jag pratade om.

Nanne: Vafan hon GÅR idag HAHHAHAHAHHA rätt åt henne, om jag inte blir skjutsad ända till sol ska hon också få gå tycker jag.
Bror: Var det hon du snackade om innan? Hon är väl inte ful? Hon var väl rätt söt?
Nanne: Men för helvete ser du inte hur spinkig hon är?

Jag blir avsläppt vid kukatornet och går surt hela vägen till sol o framför mig går denna tös hur sakta som helst i sina högklackade skor.

Idag ville söta bror skjutsa mig igen.

Bror: Idag har jag inte så bråttom så idag kan jag skjutsa dig till Sol.
Nanne: Jaaaa vad du är bäst!
Bror: mmm så kan du få se din spinkiga kursare som vanligt och va lite skadeglad som du brukar.

hahahahahahhaha detta charmtroll till lille(store)bror kan va awesome bara han vill. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0