Lord I'm five hundred miles away from home

Sun is shining, the weather is sweet yeah!
Plusgrader fyyy fan vad sweet! Hopp om livet var det ja. Snart kanske jag kan ha min skinnjacka igen och ett par sessiga converse till. Bara det inte blir översvämning, vilket det lär blir. Men det är OK, jag är glad! Dessutom är det fredag, fredagar gillar vi!

Nicke och jag har nu bokat biljetter till Rhodos. Nu är det bara att vänta och se fram emot 20-27 Juni. Kommer bli askul! Vi kommer bo hos Nickes moster Cilla och hennes man Graeme. Ljuvligt som bara den. Sand, hav, sol och ny miljö är sjukt efterlängtat. Att dessutom att få åka med världens finaste person kommer göra hela resan!


Tänk att få mötas av denna finfina view varje morgon!

Idag blir det nog mest chilleri för min del. Vila är sjukt underskattat. Imorgon däremot ska vi ha skoj på Ön!

Nu ska jag göra lite kaffe. Det är också finfint.

Piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0