In the happyland

Jag sitter hemma och skriver hemtenta. Rätt kul uppgift faktiskt MEN, hemtenta är hemtenta. För min del är det tre grejer som jag måste ha när jag skriver hemtenta. Det är självdisciplin, kaffe och tuggummi. Tack och lov är allt ordnat. Trevligt nog skriver jag faktiskt om just bloggar i min hemtenta.

Min kursansvariga är sjukt nice, jag mailade en fråga och fick svar efter typ tre minuter. Jag var ju så sjukt impad att jag var tvungen och maila tillbaka och skrev något i stil med "Tusen tack för detta snabba racersvar!" För jag var verkligen sjukt impad. Han svarade mig och skrev, "Tack själv för att du frågar :)". Hade jag mailat någon på Malmö högskola hade jag fått svar på fredag typ. Jag har kanske underskattat Lunds universitet alltså.

Nä, nu ska jag ha påtår sen är pausen över.

Piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0