I’d like to have another kiss

Igår hade jag mindre gruppresentation som skulle redovisas muntligt. Gick bra! Nu är jag ledig till och med nästa fredag. Fyyyy fan vad kalas!

Om ett par timmar ska jag hem till Nicke. Hon är söt och har ordnat pyjamaskväll för enbart töser. Kommer bli asmysigt. Dock blir det inte mycket vin för min del eftersom jag går på pencillin. Men men, hallonsoda duger faktiskt.

Jag är på rätt väg..verkligen..vänta o se.. det går kanske sakta men det går..sakta men säkert. Jag har min familj och tacka för så enormt mycket. Ju äldre man blir desto mer inser man hur viktig familjen är. Mina vänner har också funnits där och varit enormt stöttande. Jag har fina människor nära mig. <3

Nu tycker jag snön kan smälta. Nu är det faktiskt nog. Jag vill ha snödroppar och fler vårtecken. Ge mig vår. Jag vill kunna gå i converse, ballerionor och allmänt halvnaken och flasha med min taniga kropp och mina platta boobs.

Läs förresten denna artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6417164.ab Den får mig o tänka på Nicole, vild o oemotståndligt söt. Nicke är min söt vilda lilla flodhäst!! <3

Ska börja sminka mig snart och göra mig i ordning.

Laters va.

Ha en näjs fredag.

Piss in peace

Kommentarer
Postat av: Nic

HAHAHA, JAG ÄLSKAR DIG!

2010-02-09 @ 16:44:45
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0