I feel you

Idag var jag hos tandläkaren. Min tandläkare såg ut att va en nyutbildad tandläkare med någon form av autism. Han var sjukt nervös, han kanske aldrig hade pratat med en tjej förut. Varför var han nervös? Jag har liksom små bröst? Men men, mina tänder var iaf hela och fina.

När jag kom hem åt jag lite frukost sen jag har betalt min avgift till högskoleprovet. Sen har jag pluggat och varit sjukt redig.

Jag är sjukt snorig..jag menar verkligen..sjukt snorig.. hade jag kunnat ta allt mitt snor till en pantbank och fått pengar för alla ton hade det inte funnits u-länder mer kan jag lova. Med mitt snor och mina 155cm kan jag göra världen till en bättre värld.

Nu ska jag fortsätta plugga..det är faktiskt inte alls så tråkigt. Kursen är faktiskt nice. Jag är nöjd. 

På återseende dudies.

Piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0