Just close your eyes

Nicole och jag har fallit för Pharrell Williams. Vi är dökära. Vi tittar på videon till Hypnotize U och suktar o kåtar.

Nic: Jag vill ha samlag med Pharrell, gärna nu. Och hela tiden.
Nanne: Alltså jag vill dööööö, seriöst! Jag vill liksom inte råknulla pharrell utan make sweeet sweet love.
Nic: Yep
Nanne: Vill du ge Pharrell BJ?
Nic: Ja tack, gärna. Du med?
Nanne: Varje dag tills jag dör.
Nic: Bra!
Nanne: Jag kan till och med tänka mig o knulla med en tjej som haft hans kuk i sig.
Nic: hahaha vad fint. Vem har han varit tillsammans med?
Nanne: Det kan vi undersöka :D
Vi surfar runt lite o gör lite research
Nic: Han är 37 år gammal nu, fyller år den 5 april, ska vi fira hans födelsedag?
Nanne: eh...JA!
Nic: fett!
researchen fortsätter
Nic: Han gillar star trek och han kan skejta också.
Nanne: Baby han o jag kan leka star trek, så ska jag guida hans spaceship.
Nic: hahaha ja

Vi är jättekära i Pharrell.


Det finns fan INGET som vi saknar. Nic o jag är bästisar och vi
delar på nästan allt. Någon dag ska Pharrell bli vår.

Kommentarer
Postat av: jonas

sinnesundersökning modell större.. NU!!

2010-12-13 @ 21:14:42
URL: http://jonasswan.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0