Sweet transvestite

Idag vill jag skriva om en person som jag tycker hemskt mycket om. Jag tänker skriva om en underbar kvinna. Hon heter Nathalie. Detta är en av mina närmsta vänner. Idag fick jag höra jävligt tråkig grej som denna fina kvinna varit med om, jag blev väldigt ledsen faktiskt.. detta är alltså en kvinna som sällan ger upp. Hon är flitig på alla sätt och tar verkligen tag i saker och ting. Jag kan seriöst göra en hel lista på alla positiva egenskaper denna kvinnan har.

Jag har kanske själv inte tänkt på detta innan, men alltså... fattar ni vad den kvinnan har gjort?? Hon är verkligen bäst!! Hon har hunnit med grejer som många i hennes ålder aldrig ens vågat ha som långsiktigt mål!! Dessutom fattar nog inte tösen hur jävla snäll hon egentlien är! Jag har alltid kunnat berätta allt för henne.

Jag har alltid kul med dig, vi behöver inte ens anstränga oss. Ibland räcker det med att vi sitter på din gård och dricker folköl från Coop och bara tjötar om allt mellan himmel och jord. Vi kan sitta på möllan och komma på torr jävla "poesi" från ingenstans. Ibland nöjer vi oss med ditt blaskiga kaffe, men det kvittar...för du är awesome vilket fall som. Du är snygg, du är pålitlig, du är liksom...BÄST! Den som underskattar denna kvinna vill jag seriöst aldrig mer veta av.

Btw, http://mag-mag.se/ Kvinnan bakom detta verk, hade ni kunnat göra det bättre? Nääää precis!!! Hon är en sköning utan dess like faktiskt.

Tack och häääj!

Kommentarer
Postat av: mammi

Vilken härlig läsning!! o det bästa av allt är att det är min dotter du skriver om :D underbart att höra att det finns andra, inte bara jag, som uppskattar denna varelse!! jag är säker på att du betyder lika mkt för henne!! ha de gytt!!! kram från en lärarinna ;)

2009-09-02 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0