Stay with me honey

Long time no see again var det ja.

Varit lite sicko ett tag. Icke kul alls faktiskt.

Var hos Nicke här om dagen och tittade på Idol, Jimmy var också med. Kulit. Käkade en hel Excellencekaka, har man mens så har man. Sen blev jag sämre så igår var jag bara hemma och vilade. Idag har jag bara slappat och varit på sjukan i Lund och hälsat på min farbror som blivit opererad. Imorgon ska jag jobba kl 7. Kul kul ^^

För övrigt har jag börjat skolan, rätt kul kurs faktiskt. Litteraturhistoria och språkutveckling typ..som den nörden man är så tycker jag det är kul. Vi har bland annat fått läsa Rousseaus bekännelser, jag vet inte riktigt om jag ska tycka synd om Rousseau som bara gnäller om hur allt gått snett i hans liv eller om jag ska tycka synd om mig själv (och mina kursare) som mer eller mindre blivit tvingade till att läsa om hans miserabla vardag.

Nåja, nu går jag och lägger mig. Imorgon ska jag vara pigg och glad när jag träffar mina vårdtagare.

Natti och söta drömmar, In my ass. Kunde inte låta bli.

LATERS alligatorer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0