Pumps, chips?

Idag ska jag på klassfest hemma hos min kursare Lina. Jag känner inte Lina allt för väl men tycker att hon är toppen faktiskt. Hon är alltid den som brukar ta tag i det där klassfest och "lära-känna-varann"grejerna. Frisk fläkt i klassen helt enkelt vilket behövs med tanke på att det är lite stelt ibland. Hur som helst, idag är det klassfest hemma hos Lina och det är knytis. Jag hatar knytis.. Vad i helvete ska man ta med sig liksom? Man vill inte riskera och ta med sig köpekex när alla andra tar med sig ugnsbakad oxfilé till exempel. Sen lär väl halva klassen ta med sig en påse chips ändå. Man vill liksom inte ta i för mycket men samtidigt inte nöja sig med ett parket Mariekex. Har därför slängt ihop en pollykaka som nu är i ugnen. Alla tycker liksom om choklad.

Sen har vi det andra.. Vad i helvete ska man ha på sig? Är det pumps o glamour som gäller eller mjukisar o knullerufs? Jag är lite kluven just nu. Ska försöka va lite mitt emellan där någonstans. Snygg tänker jag va iaf! Nu ska jag titta till min kaka så den inte blir bränd..det sista jag behöver just nu.

Kommentarer
Postat av: pecca

Varför inte köra pumps och knullrufs? :D

2009-09-23 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0